Summa sidvisningar

måndag 17 december 2012

Över 8000!!!!



Kul,jag har passerat 8000 strecket,helt klart vill en del läsa kanske känna igen sej,eller en del som bara vill "gotta sej" you´r wellcome!!!som jag sagt förut jag tycker bara det är kul att skriva av mej o blyg är inte mitt signum,eller snarare återhållsam är jag inte.jag tycker att människor i allmänhet är för rädda att blotta sej o för rädda att lufta sina innersta tankar o känslor,rädda för vad???Sen ska man alltid bevara en liten liten del för sej själv,självklart,man behöver inte vara korkad för att man är öppen!!!Jag har som alla vet inte mått så bra det sista o före helgen nu blev det bara för mycket,länge,länge sen jag mådde så pest o länge sen jag var så jävla ledsen.Jag vet att en del "starka" människor tycker jag beter mej konstigt men sån är jag o min ålder tillåter mej att bete mej,bara så ni vet!!!!Nej ärligt har alltid varit en känslomänniska o kommer förmodligen att sluta mina dagar som en sådan!För min egen skull är det bara bra att få ut skiten o för en del andra är det för mycke,jupp,erat problem "mina vänner" inte mitt!!!Idag är det en vecka kvar till julafton o det är väl kul,tänk va fort denna höst har gått eller så mycket som hänt i mitt(vårt liv)Nu ser vi fram emot 2013 med tillförsikt o hoppas att det året blir lite trevligare.året ska ialla fall avslutas med en ny liten krabat i familjen,mopskillen Bosse kommer att flytta in på Eneborg i slutet av december,något hela familjen ser fram emot.Både Jörgen o jag behöver nåt annat att lägga våra tankar på o gissa om vi kommer att så få göra,en liten hundvalp kräver sin man om man säjer så!!!Jag är i alla fall så oändligt tacksam för alla människor som finns runt mej o som bryr sejibland är det till o med dom man minst trodde,likaväl som dom man trodde gott om inte lever upp till mina förväntningar.kan väl säja att i sorgen prövas vännerna o en del bortfall har jag allt sett!!Ha det fint ta hand om varann o det finns alltid "en liten vän i nöd" därute som behöver lite extra/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar