Summa sidvisningar

söndag 28 oktober 2012

Tänkte att....



Jo jag tänkte på en sak ...att,varför kan man aldrig leva i nuet o leva som man lär??!!!!!!Jag menar jag vet precis hur det ska vara,hur man ska leva,varför man ska o inte ska osv likt förbannat blir det tvärtemot!!!!beror förmodligen på att man saknar självdiciplin!!!!Just så är det ,vart köper man de eller vart får man det ifrån,nån borde veta!!!!Jag är 60 + o har inte hittat en liten gnutta av denna "vara" den ligger nog gömd långt ner i nån gen eller åxå var den slut i äggfabriken den dag jag gjordes.ärligt jag är inte avundsjuk på mycke,jag menar pengar,prylar osv men dom som har denna lilla "åkomma" dom är jag riktigt jävla sur på.Inte kan man låna lite,eller sno eller överföra från en till en annan,nej då har du inte så har du inte.Jävla trams om att man kan lära sej,finns säkert nån där ute som kan men inte jag!!!!Vad handlar då detta om jo jag måste börja röra mej mer,jag måste äta rätt,jag måste gå ner i vikt,inte bara för att,utan för att kroppfan inte orkar med hela mej,ont ta mej fan överallt,högt blodtryck,you name it men inte då!!!!Nej jag bara gnäller men sen händer det lixom inget,ingen liten "självdiciplingen" kommer springande o tar över o då blir det inte gjort.Den som kan komma på vart detta fenom sitter,var man hittar det eller om det går att på nåt vis överföra,den får nobelpriset i medicin eller kanske rent av fredspriset!!!!!!Nu mina kära vänner ut o leta,det finns säkert gömt där ute o den som först hittar det(mitt alltså) ska bli rikligt belönad,jag lovar!!!!Bara en liten fundering så här på söndagsmorgon,det positiva idag dock,1 timme extra på morgonen(vintertid) o solen skiner.Ska försöka ta tag i mitt liv (igen) tills dess sköt om er o varann o ha en strålande dag i solen!!!/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar