Summa sidvisningar

torsdag 25 oktober 2012

Slutdeppat!!!!










Efter ett par dar i total "ensamhet" o sovorgier,får det vara slut på" tyckasyndsyndromet",lovade en gång(förmodligen flera) att inte bli en jävla bitterfitta o ändå trillar jag dit stup i kvarten,nu kanske det inte bara var det syndromet,men,nu får det ändå vara nog(för denna gång)Satt o läste nån nättidning i em o blicken föll på billiga resor i jul!!!Har ju blivit populärt att inte fira jul,utan åka utomlands(2 av mina 3 barn) ska göra detta,tycker jag är helt ok eftersom jag definitivt inte är nån julmänniska,så det är bara kul....men varför kollar folk om det finns kalle Anka o julmat på hotellet?????Får lixom inte grejen att gå ihop,vill man fira jul eller inte?????Jag ger mej sjutton på att dom som gapar mest på invandrare o ta seden dit man kommer, är dom som ska ha köttbullar,Jansson o Kalle på julafton,ett litet miniatyrsverige i "sol o värmelandet"!!!!!Blir nog aldrig klok på Svensson o hans/hennes idiotier.Problemet med att sitta "isolerad" som jag gjort för att ladda batterierna,är att tänket tar överhand,klarar lixom inte av att bara "va" tömer hjärnan på intryck för att genast ta in nya,ingen bra grej,för då hamnar jag snart i "komatillståndet" igen,jaja tills dess spånar vi på!!!!Varför får vi lön den 27 när alla andra får 25??Ännu en fråga idag,är kommunen så jävla snål,två extra dars ränta eller vad handlar det om????Jag vet faktiskt inte o ingen annan heller verkar det som,skit samma kanske men vore ju kul att få lön på samma dag som dom flesta,det har ju faktiskt hänt mer än en gång att det varit nåt jippo o oj,just de,inga pengar,får ju lön på måndag,jävligt störande är det o man ska väl försöka eliminera saker man stör sej på!!!Byta jobb då förmodligen för inte tänker kommunen ändra sina vanor!!!!ja mina vänner två världproblem ska lösas bara att börja fundera på detta!!!Ta hand om varann o denna månad är ju den 27 en lördag så vi får lön 26,fantastiskt!!!Se det positiva i livet det gjorde precis jag;)Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar