Summa sidvisningar

torsdag 12 mars 2015

Alla ä vi tonåringar

Har för tillfället två galna hundar hemma!!!!Elsa som är steriliserad sen ett år tillbaka "löper" dvs hon visar alla tecken på löp,utom den "skitiga" delen då,hon bloar inte ner överallt.Vankar fram o tillbaka som en äggsjuk höna(nu fattar jag vad det betyder) piper,gnäller o sist men inte minst pissar som en hel karl,överallt hela tiden,hon ska sitta i knät,ligga bredvid o helst krypa under skinnet på en redan labil matte.Bosse reagerar som det anstår en karl med löptik i huset......smyger upp i röven på madame,skäller på allt o vill pippa mattes ben hela tiden,uppe på allt detta,jag är inte i fas.Idag har det varit nära mord ett antal ggr o just nu älskar jag inte mina fyrbenta!!!!!!

I helgen som kommer är det fullt ös,på lördag ska dom tre stora sessorna o farmor gå på pippi-teater,alltså Pippi Långstrump på Skövde stadsteater,ska bli såååå kul dessutom medverkar byns son Pontus i förställningen så extra roligt att få se honom!!På söndag blir det 13-års kalas för stora barnbarnet,tänk att jag som nyss fyllt 30 har ett barnbarn på 13,vad hände där,fördelen är att farmor ännu inte kommit ur puberteten så jag fattar precis vad hon går igenom,stackars unge!!!!jag hörde nånstans att tonåringar tänker på sex typ 10 ggr i minuten.....ja inte mitt barnbarn då men alla andra o absolut inte pubertetsfarmor,däri ligger skillnaden på mej o en vanlig tonåring.Enda gången jag tänker på sex är när Bosse pippar mitt ben o det är i nuläget lika ofta som tonåringen tänker på sex,så ja där kom den!!!!!!

Dagen idag är torsdag,vilket innebär städa i det här huset,o det är ingen favvosysselsättning,jag fullkomligt hatar skiten,typisk tonåring igen!!!!!just vid städning är jag glad över vår lilla,lilla villa som trots allt är ganska snabbstädad,men just att få tummen ur tar minst lika lång tid som att få saken gjord,eller inte minst utan tre ggr så lång tid.

Ha det fint i vårsolen,gör inget som inte jag skulle göra o sist men inte minst...Ta hand om er,puss i pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar