Summa sidvisningar

måndag 5 november 2012

Snart Jul







Sitter o slötittar lite i tidningar o på olika sidor på internet.Har någon missat att det snart är jul??!!Tror inte de va!Blir så oändligt trött o irriterad,kan vi inte få ha en liten möjlighet att välja själva.jag vill inte gå in i en affär 15 oktober o hitta "bästa julklappen till svärmor" eller tre trallande tomtar i snöyra,JAG SPYR!!!!!Det måste väl för he.....te finnas fler som inte fixar detta,jag har svårt för julen överhuved taget o detta gör mej bara mer anti.Nästa år lägger jag nog ner skiten,i år har två av sönerna bestämt att dra bort över helgerna o nästa år är det fan vår tur,jag menar inte behöver vi vara hemma för barnens skull!!!Dessutom det är som att steka pannkakor,man är mätt innan maten står på bordet!!!Julgardiner o tomtar åker ut på annandagen då blir det vårgardiner o tulpaner,ska man följa julhysterin från oktober så kommer ju våren 26 dec alltså 2,5 mån innan ordinarie vår      eller har jag fel!!Jag tillhör dessutom dom ca 100 000 svenskar som lider av juldepp,dvs jag blir verkligen riktigt låg lagom till jul,tyvärr inget ovanligt,men dom flesta kallar det höstdepp!!!!!nej svenska folket bojkotta jul i oktober,det kommer tids nog ändå!!!!Nu till ngt mycke trevligare,jag mår bra,javisst ni läste rätt....jag har nästan inte ont!!!!!!Ficke en kraftig inflammation i vä fot vilket tvingade mej iväg till farbror(eller grabben)doktorn,dikoflenak is the drug!!!!Herregud så här lätt har jag inte gått o stått o rört mej på flera år,sagolika tabletter,fram för fria droger!!!!!Eller i allafall Dikoflenak!!!!!!Så är läget här o det är som sagt helt ok om det inte vore för "bjällerklang,o hej tomtegubbar".Ha det fint ta hand om varann o glöm inte att fylla på glykol,det börjar bli kallt!!!!!/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar