Summa sidvisningar

fredag 23 november 2012

Kravlar upp!!!


Nu jävlar........så vill jag börja denna helg,denna vecka o resten av detta år.tror aldrig att jag har jobbat så hårt med mitt mentala jag som jag gör just nu,som jag skrev nån gång förut,det finns olika milstolpar i ens liv o kanske(förhoppningsvis) är detta ännu en.Jag har verkligen bestämt mej för att lägga skiten bakom mej o börja se det som trots allt finns,mina ljuvliga barn o barnbarn,inte minst min man o mina vänner som står ut med mitt arga o bittra beteende,mitt upp o ner humör(som alla hoppades skulle ta slut samtidigt som mensen försvann!!!!)jag har försökt reda ut mitt dåliga förhållande med bröderna,där finns fortfarande mycket att jobba med men vi har ialla fall öppnat på locket o börjat se ett ljuskanske var det så att mammas död trots allt förde med sej ngt gott,om man kan säja att döden är god,men ibland behövs det radikala förändringar(tyvärr) för att se saker med andra ögon.Jag hoppas med hela mitt hjärta o tror att jag i alla fall ska sluta vara såååå jävla arg o bitter sen får varje person jobba med sitt,jag ska försöka,punkt slut.Idag fyller Elsa år,o jag hade glömt,hur kan en mor glömma sitt enda hemmavarande barns födelsedag??!!(jo jag vet Elsa är en hund,men för mej är hon så mycket mer)Får faktiskt dåligt samvete bara jag tänker på det,ska kompenseras i em jag lovar!!!Som tur är,är hon lyckligt ovetande.Eventuellt blir det lussekattsbakning i helgen med "damerna",alltid lika kul o kladdigt,nu börjar dom bli så stora att lussekatter kan skönjas i degklumparna men det har blivit många underliga degklumpsvarianter genom åren,oftast fullproppade med russin!!!!på söndag åker i alla fall Jörgen o jag till Danmar,närmare bestämt Fredrikshamn,för ett par laddabatterier o dricka öl-dagar,ska bli underbart skönt o bara lämna dom dåliga vibbarna hemma o dra "till en annan del av världen",för mej räcker Danmark,eftersom jag är flygrädd o inte vill lämna Elsa för länge.Ha en fin helg därute  o ta hand om er ingen gör det åt er/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar