Summa sidvisningar

torsdag 16 augusti 2012

Vart tog tiden vägen??!!!



Näst sista dan på 2012 års semester,måste säja att det var länge sen jag hade en sån bra semester,3 veckor flöt på utan problem med mestadels fint väder.Nu den fjärde veckan har problemen kommit,bestämde mej för att åka till Bovall o mitt föräldrahem den sista veckan,bara ett par dagar o bara för att hälsa på mamma,genast kom ångesten o natten innan jag åkte mådde jag riktigt piss!!!!Varför berättar jag det här o varför lämnar jag ut mina innersta tankar??!!!Jo för att jag mår bra av att ventilera mina känslor o detta är något som bara berör mej o möjligen Jörgen,som får ta del av mitt ältande o mådåligtprat,än sen,ingen annan blir drabbad så detta är enbart mitt.Jag funderar lite på varför det händer o jag vet ju egentligen svaret,där nere finns människor som får mej att må dåligt,så är det o tydligen kan ingen ändra på detta.jag tog med mej mina barnbarn för att fiska krabbor o njuta lite av den underbara luften o omgivningarna o saltvattnet o det gick väl ganska bra,hinner inte fundera så mycket på mina egna problem när tjejerna är med,dessutom fiskade vi ju som sagt krabbor vilket jag älskar men inte kan göra utan deras sällskap,vem vill se en kärring på 60+ sitta på stranden eller bryggkanten o meta krabbor??!!I stort har sommaren varit underbar o jag har nog vilat o slappat mer än på många ,många år,detta kommer hedanefter att bli min melodi,att först o främst tänka på mej själv o mina barn o barnbarn,resten med vissa undantag kommer inte att få ta plats i mitt liv,thats it!!!!Det är synd att man måste få stryk o gå på några minor innan man inser vad o vem som är viktigt i ens liv men vi lär väl så länge vi lever jag har ett förbaskat bra liv om man jämför....pratade med en annhörig som varit på sin svärfars begravning i veckan o vars svåger,som åxå var med var mycket svårt sjuk i cancer då har jag o vi det förbannat bra,vad är lite ångest o värk mot vad vissa får gå igenom!!!Ta hand om varann o var snälla ingen vet vad som händer imorgon eller nästa vecka o plocka bort så många energitjuvar ni kan dom förgör er bara/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar