Summa sidvisningar

tisdag 21 augusti 2012

Myggjävlar!!!!



Försökte mej återigen på en skogspromenad i morse,dock utan framgång,kan jag berätta!!Dessa jävla mygg,dom äter mej överallt med eller utan kläder,funderar på vad det är som gör att dom älskar mej så skoningslöst,nån lukt,går den i så fall att spara,att överföra på andra,ja ni vet när jag gör eller säjer nåt som får folk att gå i taket då sprutar jag bara ut en liten pust"myggälskamedel" o vips tycker alla att jag är den mest underbara människa som spatserar på denna jord,tänk va underbart det vore.....eller inte!!!!!Tänk om alla älskade en,nej fy för den lede men man kunde ju reglera det där lite själv,dålig da,tungan slinter o yes ut med en pust av medlet o kärleken var total från befolkningen,jupp låter helt ok ska faktiskt fundera på detta lite till!!!Ett alternativ till myggsprayer o medel är onepiecen,fick ju en underbar blå i 60-årspresent o den skulle komma till användning nu(jadå jag använder den till o från annars åxå),det skulle bli lite mer legalt att ränna runt i onepiece,lixom för myggens skull,ja jisses många "världsproblem" att lösa nu.När jag kliat färdigt,blir det duschen för idag är arbetsårets första dag,känner mej lite som ungarna som ska börja skolan,nån skräckblandad förtjusning inför året som komma skall!!!!!Ha det fint där ute o ta hand om varann o myggen kan ni DÖDA/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar