Summa sidvisningar

söndag 19 augusti 2012

Vad är viktigt i livet??!!



Sitter här o funderar på sommaren som varit o tänker på hösten som snart kommer.I år är nog första året på många,många år som jag kunnat njuta av sommar o semester,o det känns verkligen i hela kroppen.Jag har alltid sagt att jag är en höstmänniska o det är sant till viss del,jag älskar,lugnet,lukterna,mörkret o att slippa alla måsten,som att pressa i solen,vara alla till lags,fara runt som ett torrt skinn till alla släktingar osv,när ska dom börja fara till mej tro!!!????Som jag sagt tidigare så bestämde vi  att i år kör vi vårt eget race,o det funkade till 90 %,alltid någon som blivit stött o irriterad men ärligt,det skiter jag fullständigt i.Alla har sagt till mej i alla tider"gud så bra ni har det som har familjen i Bohuslän o kan vara där hela sommaren",eller hur,oavsett om man har bra eller dålig relation till sin släkt så fixar inte många att bo med sin mor i flera veckor,det funkar lixom inte,mycket därför vi har husvagn ,ingen mår bra av att bo tätt inpå varann,vi har ju alla en integritet o ett eget liv o att sammanföra det med andra på en liten yta funkar inte!!!åtminstone inte för mej,jag mår riktigt dåligt av att behöva "anpassa mej".Nu är sommaren i alla fall slut(på papperet ) o summan av den är riktigt bra!!!!I morgon börjar det "normala" livet.....med ledig dag,ska ha hit ett gäng "goingar" på fika o "skittjöt",bättre kan man inte börja sitt nya arbetsår!!Längtar faktiskt lite till mitt jobb o mina underbara arbetskompisar o "individerna" eller kömpisarna som jag föredrar att kalla dom,tänk så mycket vi har att berätta för varann nu när vi inte mötts på en hel månad.En sak längtar jag dock mest efter o det är att gå ut i skogen o plocka svamp.....men myggen är fullkomligt galna i år o på tal om villkorslös kärlek,dom älskar mej o mitt röda,eller vem vet,det kanske är en stänk blått,blod,blir totalt uppäten o kan inte vistas i skogen överhuvudtaget denna svampfyllda sommar,hur jävla kul är de....inte alls kan jag meddela!!!Nu tar vi hur som helst tag i hösten med massor av tända ljus,förhoppningsvis dör alla mygg o knott så jag kan vistas i skogen o njuta av dom fina färgerna o känna lukten av just höst!!!!Ta hand om varann o var snälla för varje dag är en dag närmare döden!!!!!!Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar