Summa sidvisningar

onsdag 29 augusti 2012

Pengar o ohyfs hör ihop!!!






Kom bara att tänka på en sak,varför är människor som har det bra materiellt,mycke pengar,flådig villa,stora bilar,oftast jävligt otrevliga???!!!Märk nu att jag säjer oftast,inte alla o inte alltid,men alldeles för ofta för att det ska va legitimt!!!Är det så att för att bli rik o "framgångsrik" måste man lära sej "gå över lik" dvs vara otrevlig fö att lyckas.Dessutom har dom oftast jävligt ohyfsade ungar.Nu vet jag att jag är ute på hal is o generaliserar,men se er om o fundera lite!!!!Vilka ungar i skolan var det som var retligast o elakast,i nittio procent var det rikemansungarna från fiiiina gatan.Nu har jag för mycke fritid igen men jag satt ute i solen o plötsligt kom jag bara att tänka på detta,tack gode gud att jag inte platsar i den ligan men å andra sidan vem fan blir rik på att jobba inom kommunen!?Detta var bara en liten tanke så här på onsdagseftermiddan,som sagt nu har jag för lite att bry min hjärna med.Jag är absolut nöjd som jag har det,skulle aldrig i hela livet vilja vara en av "dom"!Ta hand om er o var snälla,för varje dag är en dag närmare döden o ingen vill ångra sina misstag den dan,inte ens dom elaka rika!!!!!/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar