Summa sidvisningar

söndag 29 juli 2012

Åter på Svensk mark


Hej världen vi ä hemma nu!!!!Världen lät "lite" pretantiöst men så får det bli!!!För det första jag har en dator som funkar,hade faktiskt ingen aning om att jag var "datorberoende" men så var det,varje morgon var en kamp,skulle internet funka i telefonen,o varje morgon,nej inte nu men kanske sen efter typ 10 försök hoppade telefonen igång för att strax lägga av igen,o nej vi har inte varit i bortre Mongoliet utan i Danmark!!!!!!För det andra,ställningskriget börjar lägga sej,dvs Jörgen o jag bråkar om ALLT första semesterveckan o jag menar verkligen allt,blir som två trotsiga ungar som ska ha sin vilja igenom,samma varje semester,dom som säjer att semester är bara chill o frid o fröjd,antingen ljuger ni eller åxå,hur fan gör man???!!!För det tredje,vikten går spikrakt upp,finns väl egentligen inget mer att säja om det,bara konstatera o gråta en skvätt,dricker man vin,kapten, käkar fläsksvålar o Wienerbröd o SITTER STILL då blir det lixom så....o alla säjer att semester är skönt!!!!Skönt är det men ack så ångestframkallande!!!!!Jupp så var vår första vecka nu är det bara tre veckor kvar o blir dom likadana,då vet i sjutton om jag ser fram emot dom!!!!!Så nu har kärringen spytt lite,nu tar vi det positiva,Danmark är "mitt" land,allt är så mycket lättare där,folk tar inte livet riktigt så allvarligt som här,vädret var underbart,sol o bad i 7 dagar,sandstränderna var milslånga o fläsksvålarna gudagoda!!!!Jag både slapp se o slapp berätta för alla när det var dax att skita så utan facebook,underbart!!!!!!Nästa vecka drar vi till vår lilla idyll i Halland bara hoppas vädergudarna är med oss igen,då ska vi samsas på mindre yta o Elsa ska med o slåss om utrymmet o jag ska ta med böcker o ev börja sticka på Sagas tröja,den hon skulle fått vid födseln,nu kan den bli färdig till ett-års dan,dvs om inte datorn funkar,haha.Ser fram emot en härlig semestervecka vid havet,ställningskriget har lagt sej o det kan bara bli helt ljuvligt,ha det fint där ute ta hand om varann o puss till nästa gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar