Summa sidvisningar

torsdag 12 juli 2012

Gubbar


Va ä det för fel på gubbar över 60???ja mer än lomhördhet,gikt,dålig syn osv eller hallå just de därför flyttar dom inte på sej!!!!!Har belyst detta "problem" förut,varför flyttar dom inte på sej....dom står ta mej fan överallt,på banken,i affären,på trottoaren,i ingångångar o utgångar,där står idioterna,som paralyserade,fastnaglade i golvet,ensamma eller i par med en annan gubbe,helt jävla omöjliga o flytta på,när man kommer med eller utan kundvagn,tittar dom inte ens upp om man inte antingen kör på dom eller skriker 1 dm från örat....URSÄKTA,då vaknar dom till,har deras kärringar gett dom nåt lugnande i förebyggande syfte,eller är dom såna.Kommer hem från stan precis o jag ljuger inte om jag säjer att jag råkat ut för ett tiotal o en gubbjävel fick jag flytta på TVÅ GÅNGER,måste ha fått dubbel dos risperdal eller nåt.Sura ser dom ut,dessutom ugh så hemska dom är,tror jag hellre har en liten fästing på min kropp än en sån.Förlåt alla snälla underbara män som inte beter er så här men det finns en ansenlig hög därute kan jag berätta!!!Härligt att få avreagera sej lite känner jag,för idag var det bara för mycke av allt.Förmodligen är det detta jävla regnande som gör att jag just nu är tvärsur o grinig,tänk vad fort det vänder,igår glad o lugn idag sur o hysterisk,men sån ä jag tvära kast o många känslor,först,två årstrots,femårs-,förpubertet-,pubertet-,gravid-hormon-hjärnsläpp,övergångsålder,har tyvärr gått hand i hand med min pubertet,glömde PMS,ja ni ser som Jörgen säjer"du har i alla fall ett jämnt humör....alltid arg",nä det är inte sant men seriöt(Mysans nya uttryck)världen är ju full av idioter o nån måste ju berätta det.Ta hand om varann,även idioterna o gubbjävlarna,ingen annan gör det/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar