Summa sidvisningar

söndag 15 juli 2012

Skitnatt!!!!




I natt har jag haft en sån där "helvetesnatt",jag kallar dom så för jag sover ytterst lite,ligger o vrider o vänder mej,alla tankar snurrar runt i huvudet,jag vänder på varje liten sten för att komma till ro,men helt utan resultat.jag hatar dessa nätter,med all rätt,dom tar så oändligt mycke kraft från resten av mitt liv,dessutom syns dom ju inte utanpå,ingen märker av att jag haft en "helvetesnatt,mer än möjligen de närmaste(Jörgen) för jag är inte trevlig!!!!Varför måste dom finnas,varför kan det inte räcka med att jag mår piss dagtid,emellanåt o att min hjärna fylls av alla tankar o funderingar,natten borde vara allas rätt att få ha lugn o ro för att orka med vardagen.Det finns vår o höstdepp,o jag har en variant av detta men jag har jul o semesterdepp,ju närmare dessa dagar vi kommer desto sämre mår jag,konstigt eller hur,man borde ju vara glad o positiv då,detta bottnar i mycket skit under åren från framförallt mina närmaste,saker som hänt i anslutning till dessa dagar har gjort att min hjärna inte fixar med det,ändå väntar jag med nån skräckblandad förtjusning just på dessa ögonblick.Idag finns egentligen inte så många som kan störa mej i mina semester o julveckor men det sitter så djupt rotat så tyvärr går det inte att bota.Dom senaste åren har jag blivit sjuk just i början på semestern,förmodligen är kroppen o psyket helt ur balans o då kommer dom fysiska åkommorna som ett brev på posten,konstigt hur människan är funtad,ju mer man tänker på detta o ser alla samband desto underligare tycks vi människor vara.Jag var faktiskt på vårdcentralen för några veckor sen då jag mådde riktigt dåligt o var fruktansvärt trött,det togs en massa prover o ALLT var bra,doktorn konstaterade mer eller mindre att det jag har sitter mellan öronen o inte i min fysiska kropp,ändå skönt att veta men fortfarande inte lätt att påverka eller förstå.Usch ja idag var det en evig klagovis,men så är det upp o ner o jag vill berätta hur jag har det kanske kan man hjälpa någon annan eller åtminstone få någon annan att förstå,vi är inte konstiga bara lite mer sårbara o känsliga.Idag ska vi på kalas,älste sonen fyllde år igår o det ska firas i nya huset,ska bli mysigt o kul,försöker samtidigt som jag sitter vid datorn,baka tårta som jag lovat ha med mej,den blir nog bra oavsett,lite grädde o jordgubbar kan göra det sämsta till något ätbart,ha en fin dag där ute o ta hand om varann/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar