Summa sidvisningar

onsdag 11 juli 2012

Läsare!!!!

Herregud va häftigt detta är!!!!jag kollade lite på statistiken kring min blogg o konstaterade att jag har läsare från hela världen,skithäftigt var ordet.Varje blogg har lixom säkra läsare från USA,Ryssland o Norge förutom Sverige då så klart sen tillkommer varje vecka,länder som Spanien,Filippinerna,Danmark,Tyskland,ja jisses så "spännande",visst en del glider säkert runt o kollar lite här o där men i alla fall,nånstans i Filippinerna sitter nån liten filippin(ursäkta,men jag blir verkligen exalterad) o läser mitt "kärringflum" fattar ni eller???!!!!Säjer bara ensak,börja en blogg o självsäkerheten kommer som ett brev på posten,o ja,jag vet,det låter lite pretantiöst men låt mej nu va däruppe o sväva en stund,har alltid fått itutat mej "tro inte du är nån o tror du de,ska vi snart ta ur dej de" tror han heter Jante den negative jäveln!!!Nu ä jag kung eller ja lite prins i mitt eget rike o de ska jag va till imorron......minst ,o alla ni som tycker det jag skriver är skit o tönteri,vem bryr sej ,huvudsaken är att ni läser,hahaEfter en vår o vinter full av div negativt var detta precis vad jag behövde.Nu nåt helt annat,idag har jag ätit kantareller fick en kasse av sonens svärföräldrar, o sååååå himelskt gott,sen gick Jörgen o jag ut i skogen för att leta efter lite ytterligare,jag gav upp efter en halvtimme o en liter kantareller,var helt uppäten av mygg,Jörgen kom en timma senare med en hel kasse full,så nu har vi svamp,underbart !!!Annars är allt som vanligt vill jag påstå,Elsa löper,drygt en vecka kvar till SEMESTER,å vad jag längtar.Livet är fn helt ok för att samanfatta den senaste tiden,tänk att jag har faktiskt inte nåt speciellt att reta mej på,då måste jordens undergång vara nära,eller jo det har jag visst de,myggor,knott,fästingar o surkärringar i butik o gubbar över 50 i trafiken,så nu var det sagt.Ta hand om varann,o som Ingvar Oldsberg sa i ett radioprogram,var snälla mot varann för varje dag är en dag närmare döden o du ska inte ångra att du varit elak,när det är dax att ta adjö.....här finns det mycket att tänka på för många!!!!!Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar