Summa sidvisningar

torsdag 7 mars 2013

Kommer igen!!!!



Hej igen,nu har jag verkligen haft ett låååångt uppehåll,hade faktiskt bestämt mej för att lägga ner den här sidan,pga vissa omständigheter men så tänkte jag om,om inte jag skriver om mitt liv o hur jag känner o mår vem fan ska göra det då,dessutom så har jag aldrig uttryckt mej i andra ordalag än utifrån det jag känner o tänker o tanken är fri så vitt jag vet.Som säkert många förstått så händer det saker hela tiden både positiva o mindre trevliga,det gör det förmodligen i allas liv men jag vill försöka sätta ord på det för att inte förgås o gå sönder inifrån!!!!Går fortfarande sjukskriven,för tillfället 50 % o det är nog vad jag klarar av att jobba i nuläget.Känner att mitt möte med människor gör mej fruktansvärt trött o att alla måsten o tvång inte funkar,en kväll på jobbet o jag är helt slut ett dygn,eller ett av alla dessa samtal,i verkliga livet eller på webben gör mej helt orkeslös,så vägen är lång att vandra än.Förhoppningsvis kommer nästa vecka att innebära vissa lättnader(jo jag vet att jag sagt det förut) o sen kan jag lätta på bördan o plocka om i mitt liv.jag vet att jag sagt detta åxå förut(säger man samma sak flera ggr,blir det en sanning då??)men livet springer just nu ifrån mej jag har ingen koll o det gör mej galen.kanske är det så här att bli 60 man har ingen koll o allt går i ett rasande tempo,o man hinner inte längre med,jag vet ju lixom inte har inga referenser!!!!!!Nog om dettaa o slutgnällt för idag,just nu skiner solen o jag älskar ljuset o att kunna väcka alla blomkrukor till liv.varje dag bär jag hem kassavis med lökväxter,som planteras o fryser ihjäl,måste tyvärr försöka bära in dom på kvällarna men det går så där, å andra sidan,blomsteraffärerna ska överleva o jag gör så gott jag kan för att hjälpa dom.I helgen ska vi nog försöka städa i uterummet sen kan sommarn komma när den vill,jag hörde nån man på radion igår som sa att April kommer att bli en ovanligt varm osolig månad så nu blickar vi framåt o hoppas han hade rätt.Idag känns dock sommarn långt borta -10 då är det "relativt" myggfritt o Bosse pissar fortare än han springer.på tal om Bosse så har han upptäckt gräset,vi har ju fortfarande mycket snö kvar men gräsfläckarna blir större o Bosse älskar dom,tänk att det finns så mycket skatter där under snön,o nu menar jag inte bara all hundskit som idioter försökt gömma utan allt annat ,rena paradiset för en lite hundkille på 4 månader vill jag lova.Ta hand om er där ute o nästa vecka blir garanterat bättre......eller inte o hörre ni,ett uttalande eller påstående som upprepas flera ggr blir inte en sanning,bara så ni vet,Vet ni jag höll på att glömma vilken dag det var idag ,internationella kvinnodagen,jag är inte vän av "dagar" men kan en enda människa göra en enda bra sak för kvinnorna just idag så köper jag konceptet,att vara kvinna +60 o ganska glappkäftad,är ingen hit ,eller det "suger" kan vi säja,resten kan ni fundera på.GRATTIS ALLA KVINNOR,då/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar