Summa sidvisningar

onsdag 13 mars 2013

Bakslag

Visst , jag vet att våren får bakslag o att det kan komma mer vinter,men detta,full snöstorm o -5 jag vill verkligen inte mer.hela kroppen värker o jag mår bara så jävla piss av detta väder,hundarna vill helst inte gå ut o ja herregud vad det blev gnälligt idag..vad jag vill ha sagt är att kyla,snö o allmänt skitväder inte längre är min grej,har aldrig varit men med stigande ålder,onda leder,stela kroppsdelar o ett vacklande psyke är detta bara för mycke,dessutom är det onsdag vilket innebär att vi har personalmöte i 3 timmar,holy god,idag är kärringen "galen".Skönt nu lätta vi på trycket en aning,det finns mer som ska ut men eftersom det går under epitetet"familjeangelägenhet" får det vänta,skulle nog bli "lite fel" om jag drog det idag;)Alltså jag har ju egentligen aldrig riktigt förstått att jag börjar bli gammal,eller jo förstått för kroppen säjer ifrån men för övrigt inte en susning men idag såg jag det,vi var några medelålders kärringar som hundpromenerade samtidigt o vilken syn,alla gick som dom skitit på sej,dvs livrädda för att ramla,en syn för gudar mina vänner,vill ni se "lämmeltåget" kom till byn en snöig morgon vid nio,då kommer vi ,en hög skitnödiga kärringar,haha.Just de jag måste får säja en sak till,"allt som skrivs här är helt sant o självklart upplevt av mej o någon som helst ironi förekommer inte,bara så ni vet,ni som mot förmodan inte fattar!!!!Bitterfitta är jag,kommer alltid att vara men glimten i ögat finns o dom som inte är i behov av en smocka får heller ingen,eller egentligen slår jag nog mest mej själv o det bjuder jag på!!!!idag/natt kommer mina sessor o ska sova över o det är veckans höjdpunkt,o på tal om sova vet ni hur högt en liten,liten mops kan snarka??!!!Nej just de,just nu ligger bägge vid mina fötter o drar timmerstockar,värdiga en hel karl,radion står på i köket men den hörs inte kan jag berätta,låter ändå så rofullt o det bästa är att dom ligger nära varann o flåsar i varandras öron,kärlek!!!!Ha en fin dag där ute o försök se framåt,snön försvinner väl innan midsommar(enl statistiken),hoppas vi.Ta hand om er o glöm inte lånkallingar idag!!!/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar