Summa sidvisningar

tisdag 9 april 2013

Må Bra!!!



Vaknade i morse o mådde så jävla bra,efter månader av skitmående o klagovisor måste jag få berätta nåt positivt!!1!!Inget ont i kroppen(inget mer än det "vanliga"),inga hjärtslag extra eller bara vill inte gå upp mående utan efter 18 pussar från Bosse "studsade" jag ur sängen,nu studsar inte jag upp,men jag studsade på mitt sätt,hur det ser ut lämnar vi åt fantasin!!!!!Nu kommer nästa fråga......vad är på G,alltså jag mår inte bra utan att få betala för det om man säjer så,nej jag vet,positivt tänkande finns inte här.genast kommer bitterfittkärringen eller,klagokärringen fram,varför mår jag bra.....just de,alla mår jävligt "bra" innan dom dör....så är det nog,eller!!!!!Herregud ju mer jag skriver desto mer konstaterar jag att här är det inte många rätt,jaja dagen kommer att visa om jag är död i kväll eller bara tillbaka i mitt "normala" tillstånd.kanske är det som en person antydde,"du vill inte må bra",herregud hur fel kan man ha,såna här dar är guld,så pratar bara en "idiot",ursäkta uttrycket men vill inte alla må bra??!!Nu släpper vi det,annars blir jag bara förbannad o jag vill inte förstöra en fin dag med gamal klyschor o skitsnack.Idag börjar "allvaret",dvs kärringen är "fullt frisk" o ska återgå till full sysselsättning,enl försäkringskassan,det blir säkert bra!!!!!I helgen färdigställde vi vårt uterum,o jäklar va fint det blev,mattan är inlagd o dom nya möblerna är på plats,bara lite "pimp" kvar det får vänta tills mattan är klippt,dvs,mattan ska ligga på ett par dagar för att krympa till sej innan man klipper till den!!Det blev verkligen ett rum för rekreation o välbefinnande o jag som inte ville ha "pensionärskuvös" så fel man kan ha ibland;)Nej mina vänner,ut i solen o få lite färg o vitaminer som vi saknat hela vintern.Ha en fin dag där ute o ta hand om er o varann/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar