Summa sidvisningar

söndag 14 april 2013

Anonyma!!!

Jag blir så fruktansvärt störd av anonyma avsändare,hur jävla svårt kan det vara att stå för sina åsikter??!!Antingen så är man rädd,dum i huvet eller har nåt annat fel,om man nu ska "reta" sej på mina inlägg eller tycka bra om så stå för det.det går att logga in o uppge sitt namn,så problemet finns egentligen inte,bara barnsligt o fruktansvärt korkat att hålla på eller att skicka från nån annan,ännu mer korkat!!!!Förstår att jag river upp o retar men det gör det inte legalt att inte våga stå för sina åsikter.Så nu är det sagt o jag tänker inte vare sej sluta eller tona ner pga "idioter".Små o rädda,stora o tuffa,ingen större skillnad har jag noterat!!!!Nog om detta idag är det söndag o som grannen säjer tid för botgöring,eller hur,tror inte det,jag gör aldrig några fel alltså behöver jag inte botgöring,så enkelt var det.Skulle jag mot förmodan göra fel,så får jag veta det innan sista bokstaven torkat,men med ålderns rätt så kan jag skylla på minnet,som vännen med ADHD,sa,"Jag har ADHD ,du är ful,jag kan medicinera......",annars är livet för tillfället ganska gött,våren väntar runt hörnet,jag är "frisk" o"rik" vad mer kan jag önska,jo ett viktras på 20 kg,typ,vart köper man såna,jag vill ha en påse(nej ingen sån påse) trä den över huvet,jo många önskar mej det;) o sen vips,-20 kg kan nån uppfinna,please??!!!!!idag blir det bio med min "lillkompis",vi ska se "bäst före" passande titel,handlar nog om mej o mina årskamrater,efter filmen blir det förmodligen "Donken" favvostället för Lena,o idag bestämmer hon.ha det fint där ute,ta hand om varann o våga stå för era åsikter/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar