Summa sidvisningar

onsdag 13 maj 2015

Får vi dom döttrar vi förtjänar!!!!

Alltså måste bara "gnälla" men igår kväll satte jag på tvn o låg o Zappade lite,fick fram nån såpa om X on the beach eller vad den hette.Ärligt,är tjejer idag så jävla blåsta!!!!,killar åxå för den delen men i synnerhet tjejerna o detta matar vi våra ungar med.....Blir faktiskt både rädd o fruktansvärt besviken på att det finns en enda tjej som vill förnedra sej så,har dom inga föräldrar eller är dom lika jävla blåsta!!!!jag har ju hört Alex,yngste sonen berätta om en kväll på krogen o alla blåsta brudar men finns dom på riktigt,svaret är tyvärr ja!!!!Vi gnäller o skyller på framförallt utlänska killar o deras kvinnosyn,men hallo,dessa brudar ber om att bli förnedrade o våldtagna i en mörk gränd,kanske är jag lite hård nu men kära föräldrar är inte det er uppgift att lära era barn respekt o att dom är värda mer än silikontuttar.Säjer bara fy fan,vilka brudar o herregud jag har 4 barnbarnstjejer,hoppas vid gud att dom inte tittar på detta.Jag skiter fullständigt i att dom pippar i tv,men sättet dom förnedrar sej själva jag kan inte köpa det.Vem som helst har rätt att ligga med vem dom vill/var dom vill,men kärlek mellan två människor är det finaste som finns inte så jävla sunkigt som det visas i denna såpa,trots palmer,fina drinkar o trots allt "vackra människor".Många unga idag har dessa människor som förebilder,säjer bara en sak,mammor o pappor,ni har misslyckats totalt om en enda unge ser upp till dessa "puckon!!!

Nog om dessa "misslyckade" ungar blir bara galen o förbannad.Igår fick vi en inbjudan till bröllop,ja dom flesta eller alla ungdomar jag har en relation till är "normala",så himla kul,Jörgens fina systerdotter ska gifta sej i sommar med sin prins o dom kommer helt klart att bli det vackraste brudpar världen har skådat,två underbara "ungdomar" med fyra fina döttrar,detta ser vifram emot,särskilt som inte alla ser oss som dom självklara gästerna på sitt bröllop!!!!!Tack Linda o Tommie vi ska verkligen försöka komma till er o om vi inte lyckas få ihop logistiken så all lycka till er o er fina familj!!

Idag ska vi fira Jörgens födelsedag o har lyckats skrapa ihop hele familjen till lite mat o drick kalas,dessutom har jag beställt en tårta som slår allt annat,en Bossetårta!!!!!Ser fram emot även denna lilla träff då familjen är i princip omöjlig att samla samtidigt,alla har sitt med all rätt men ikväll var alla lediga.

Nog gnällt för idag,livet är ganska gott o som sagt alla utgår från sina tankar o sitt synsätt,är evinnerligt glad att jag/vi lyckats så bra med våra barn,dom är trots en lite udda morsa rediga samhällsmedborgare som gör rätt för sej o framförallt är dom bra människor med empati o en stor portion rättspatos,inget har varit gratis i livet men som sagt,bra pojkar har vi lyckats förmedla till omvärden.

Ha det gött där ute o ta hand om er o varann/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar