Summa sidvisningar

fredag 7 februari 2014

Nu ä kärringen på G


Efter X antal månader har jag beslutat mej för att ta upp Bloggen igen,jag gillar att skriva,jag gillar att tycka o jag gillar att samtala,so why not!!!!Vad jag sysslat med under dessa månader är allt detta men inte för allmänheten,jag har faktiskt insett att även en sur,gammal kärring har endel viktigt att delge sina vänner o ovänner.kvinnor i min ålder är oftast inte så "talföra" o kan jag med min glappkäft stå upp för en enda kvinna över 60 så vassego.....tänker inte börja med att kasta skit,det kommer,det kommer,men just nu vill jag bara vara positiv,med vissa restriktioner,jag gillar att diskutera o jag ser upp till människor som har annorlunda värderingar men direkta personangrepp betackar jag mej för o jag kan redan nu säja att vissa kommentarer kommer jag att ta bort,bara så ni vet o det kan alltid vara bra att tänka ett varv till!!!Nog om detta,livet flyter på,vi har faktiskt sen vi hördes sist fått ännu en prinsessa i barnbarnshögen,fyra underbara små tjejer som farmor älskar över allt annat,ska ni veta,livets efterrätt,är verkligen rätt benämning.Bosse o Elsa,dom 4-enta huliganerna knatar på,jo Elsa var ute för nån vecka sen o snöt en katt i grannskapet,vilket Gud förbjude men annars sköter dom sej ganska bra.Vet ni idag fick jag lite vårfeeling,jag har planterat mina första frön,melongurka ,spännande grönsak,låter kanongött om ni frågar mej..Annars väntar vi på våren nu,vill ta ut husbilen(jo vi köpte en i höstas) o ja,vi får se om det är roligare än husvagn,o ja Jörgen är "lite Orolig" för att jag vill byta tillbaka".i år blir det långsemester runt i Skåne o en o annan hundutställning,längtar,väntar o glädjer mej.i närmaste tiden ligger arbeta helg,åxå en variant på att livet rullar på ;)ha det bra därute o ta hand om er o varann/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar