Summa sidvisningar

lördag 15 februari 2014

Datorer inte alltid okej!!!

FotoNån som vet vad Paddnacke är?Inte jag heller,förrän nu och det är inte nacken på en fet kärring/gubbe,det är en diagnos!!!En diagnos som ges till barn på 5,6 år,varför då undrar vän av ordning!!!Jo ungarna sitter för mycke med sina paddor,I-pads eller va fan ni kallar dom,en unge på 5 år som föräldrar låter sitta med sin dator så länge att dom får problem med nacken,ärligt,man får inte avla på hundar hur som helst men två människoföräldrar som låter detta ske borde nog testas för sin lämplighet som föräldrar......eller.Jag vill inte säja att det var bättre förr,men vete sjutton om det inte var det trots allt.Detta är förmodligen samma föräldrar som sitter med sin Iphone istället för att va med sina barn,min teori i alla fall.jag blir faktiskt skrämd av vad som sker runt oss,dax o vakna nu småbarnsföräldrar!!!!Nej jag var absolut ingen supermorsa men detta var jag inte ens i närheten av,att "ge" sitt barn en diagnos för att jag inte ids läsa eller leka med mina barn.Säjer bara usch o fy.nu nåt mycket trevligare,idag tog Svenska landslaget i längd/kvinnor,OS-guld i stafett,fy sjutton va duktiga dom är,en eloge till dessa ungdomar som lägger ner så mycket tid på sitt idrottsutövande,säjer bara grattis tjejer ni ä bäst!!!Fler borde fatta hur viktigt det är att både röra på sej o vara ute i friska luften.ut mä ungarna o låt dom leka med kottar o pinnar,låt dom springa hoppa o vara barn.ikväll blir det dock inneaktiviteter,Mello med barnbarnen o deras far,mamma jobbar o då tycker mamma/farmor att det kan vara på sin plats med lite umgänge,ringde barnen o frågade vad dom ville äta o bägge sa hemmagjord pizza,men det ska va Mozarella på,ja jisses,när mina barn var små visste dom att det var ost på pizza men Mozarella,ja upplysta är dom i alla fall.Ha en fin lördag o ta hand om varann/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar