Summa sidvisningar

fredag 16 augusti 2013

Dum i huvet!!!

Nu har jag fått bevis igen,det finns folk som tror jag är dum i huvet!!!!Förvånande,nej absolut inte,för det är oftast folk som själva har en lite problem med hjärnkapaciteten som tror att bara för att man är snackig,öppen o lite galen så är man korkad.Sorry "vänner" så är inte fallet!!!!!utan att skryta så har jag ett ganska högt både IQ o EQ,dvs både hjärna o ett empatiskt tänkande.....bara så ni vet,ni som uppenbarligen inte förstår.Dessutom tror jag att man förknippar ålder med mindre vetande,inte ens här blev det rätt.Nån ifrågasatte en kompis kunnande  ,hon hade skaffat en Iphone,visst det tar lite längre tid att lära sej o vissa saker vill man inte lära men det är inte samma sak som korkad,.med åldern kommer däremot,sållande,dvs har jag ingen lust så skiter jag i det men det har inte heller med "dum i huvet "att göra,så nu har jag sagt detta.känner nån sej träffad så varsågod!!!!!!!!Vad jag vill ha sagt är att underskatta ALDRIG en kärring på 60+,det finns mer innanför pannbenet än ni anar,haha.Idag har jag i alla fall varit på "mitt" älskade hunddagis,tog tjejerna (barnbarnen) med mej o åkte dit i morse o där får man den kärlek man förtjänar,så underbart att umgås med ungar o djur det bästa som finns.När jag blir vuxen ska jag öppna hunddagis om inte kommunens slit har tagit död på mej innan dess!!vad händer mer,jo i veckan var jag på "återföreningsträff" med gamla jobbisar,mycket trevlig,gör vi gärna om fler gånger.Just nu ligger en ledig vecka framför mej,ska bli kanon att kunna disponera tiden helt själv,eller nej just det,det var då jag skulle göra allt det tråkiga,ringa tandläkaren,banken v.c o några andra mindre trevliga ställen ;) jaja en ledig vecka har jag o precis som vanligt kommer det att hända nada,veckan går o jag har inte gjort ett dyft,men det är väl det som är meningen med ledighet....eller hur!!Njut av den stundande helgen det ska jag,har 2kilo riktiga kräftor(saltvatten9 som nog ska förtäras på lördag ihop med nåt gott vin,det är livskvalitet mina vänner,sköt om er o underskatta aldrig en kärring o ingen annan heller/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar